Blog prawniczy i inne media społecznościowe w kancelarii prawnej

Rafał Chmielewski        26 września 2018        Komentarze (1)

Co dziś masz do wyboru jeśli chcesz promować swoją kancelarię … hmm…. Blog! Ale nie tylko, bo jeszcze:

  • Facebook
  • Instagram
  • e-mail marketing
  • artykuły prasowe
  • networking
  • pocztę tradycyjną
  • telefon
  • ogłoszenia
  • stronę www
  • pozycjonowanie
  • AdWords
  • inne… mnóstwo innych…

Które z tych narzędzi wybrać? Które będzie spisywało się najlepiej? Które będzie najbardziej efektywne, czyli tanie i skuteczne?

Trzy kryteria wyboru

W moim przekonaniu każde z tych narzędzi – zanim podejmiesz decyzję, które wybrać – możesz przefiltrować przez 3 kategorie. Jeśli dana forma promocji nie spełnia żadnego – daj sobie spokój. Jeśli spełnia jedno z nich – też sobie odpuść. Dwa – w miarę ok. A jeśli spełnia 3 kryteria – możesz wyłożyć pieniądze i zainwestować swój czas.

Jakie to kryteria? Opowiadałem o nich podczas swojego ostatniego przemówienia na konferencji LawSummit we wrześniu tego roku. Oczywiście także temat blog prawniczy i media społecznościowe w kancelarii prawnej także się pojawił podczas mojego przemówienia. Gorąco Cię zapraszam:

 

***

{ 1 komentarz… przeczytaj go poniżej albo dodaj swój }

Grzegorz Listopad 11, 2018 o 12:45

Faktycznie wydaje się, że w dzisiejszych czasach Facebook odgrywa bardzo ważną rolę w reklamie. Sam skorzystałem i nie żałuję. Pozdrawiam

Odpowiedz

Dodaj komentarz

Poprzedni wpis:

Następny wpis: