Linki.
Im jest ich więcej, tym więcej jest ruchu w blogu prawniczym. Oczywiste prawda?
Np. jeśli Twój blog dotyczy tematu rozwodów, to wystarczy zajrzeć na jakieś forum, gdzie poszukują pomocy osoby planujące takie wydarzenie w swoim życiu, i zostawić aktywny link do bloga. Przez ten link następnie przejdzie do Ciebie nie jedna osoba, ale niemal wszyscy, którzy to przeczytają.
A ile ich będzie?
Nie wiem. Kiedy aktywnie prowadziłem swój blog podatkowy [możesz kliknąć w obrazek]:
… to jednocześnie na forach zostawiałem swoje wypowiedzi z linkami do bloga. Niektóre z tych miejsc do dziś kierują do mnie ludzi, czytelników, pt. klientów. A na przestrzeni lat są to grube setki osób. To one napędzają blog i pozwalają na uniezależnienie się od wyszukiwarek.
I wiesz co?
Byłoby fajnie, gdyby to dziś była prawda…
Bo to miało sens kiedyś, ale obecnie świat w sieci wygląda inaczej i dla promocji bloga prawniczego znaczenie ma co innego.
Właśnie o tym napisałem w Pamiętniku Adwokata, a jeśli chcesz się dowiedzieć, co najlepiej promuje blog prawniczy, to dowiesz się z VIP listy:
{ 0 komentarze… dodaj teraz swój }