Różne metody promocji kancelarii / web.lex LAB

Rafał Chmielewski        10 stycznia 2019        Komentarze (0)

Dzień dobry!

Witam Cię serdecznie w Nowym – Lepszym – Spokojniejszym Roku! 🙂

Mam nadzieję, że ten rok będzie dla Ciebie właśnie spokojniejszy, ale i bardziej owocny. Spokój bowiem ma się w sercu. Można pędzić na złamanie karku, ale mimo tego w duszy może świecić piękne i ciepłe słońce.

Tego Ci życzę! 🙂

***

Ale przecież dookoła straszą nas spowolnieniem gospodarczym. Wczoraj usłyszałem, że w Niemczech jest ono już faktem. A nasza gospodarka jest blisko związana z gospodarką tego kraju. Zatem ono zapewne także nas dotknie.

Czy zastanawiałeś / zastanawiałaś się nad tym, dlaczego na tym świecie są firmy, którym spowolnienia i kryzysy nie są straszne? Wciąż się rozwijają a ludzie wciąż kupują ich produkty, poświęcają swój ostatni grosz byle kupić to czy tamto. Najlepszym przykładem jest Apple, ale są też i inne. I wcale nie są to wyłącznie wielkie korporacje (np. pewne stoisko rybne ze Seattle – małe, ale znane na całym świecie w różnych kręgach).

Okazuje się, że…

sekretem sukcesu nie są wcale duże pieniądze.

Gdyby tak było, to Apple nigdy by nie urosło do takich rozmiarów pod nosem IBM. Google pod nosem Microsoftu. Facebook pod nosem Google. Netflix pod nosem wielu różnych stacji telewizyjnych, które miały wszelkie zasoby, aby zrobić to samo.

Sekrety rozwoju bowiem leżą zupełnie gdzie indziej.

To samo dotyczy także kancelarii prawnych. Nie twierdzę jednak, że nagle Twoja kancelaria w prosty i szybki sposób zepchnie Dentonsa do narożnika i pozamiata w całej branży. Ale … ale … to, że nie jest to możliwe w ciągu roku nie oznacza przecież, że nie jest możliwe w ogóle, prawda? To, że do tej pory nikt tego nie zrobił, nie oznacza również, że nie jest to możliwe.

Przecież, kiedy celujesz w księżyc to nawet, jeśli w niego nie trafisz, to na pewno wylądujesz pośród gwiazd.

Sekrety sukcesów wszelkich organizacji leżą w…

odpowiednim systemie.

A ten system składa się z mnóstwa elementów, które powinny ze sobą idealnie współgrać. Jak koła zębate w dostrojonym mechanizmie. Są to na przykład:

  • specjalizacja
  • marka
  • kultura organizacyjna
  • wartości
  • promocja
  • zatrudnianie
  • obsługa klienta
  • organizacja biura
  • ceny i koszty
  • zarządzanie
  • motywowanie
  • dokształcanie
  • odpoczynek
  • przewodnictwo
  • produkt / usługa
  • relacje
  • komunikacja
  • odpowiedzialność społeczna
  • itd…

A każdy z tych elementów systemu jest tak bogaty, że zasługuje na ciekawą książkę…

Dlaczego Ci o tym opowiadam?

Dlatego, że chciałbym Cię zaprosić na cykl bezpłatnych, dwugodzinnych spotkań / seminariów / laboratoriów, podczas których chciałbym porozmawiać z Tobą o tych różnych elementach tego systemu. Więcej na ten temat (tematy spotkań oraz terminy) znajdziesz na stronie web.lex LAB tutaj >>

Podczas pierwszego z nich porozmawiamy o różnych sposobach promocji kancelarii i jakie mają wady oraz zalety. Czy to jest promocja w sieci, czy w realu – czy strony www, czy bloga – czy e-mail marketing, czy networking – wszystko ma swoje jasne i ciemne strony, które na pewno warto znać, jeśli nie chcesz wydać pieniędzy na próżno.

Zapraszam Cię do zajrzenia na stronę web.lex LAB i zapisanie się na termin spotkania, który Ci najbardziej odpowiada. Miejsc na każdym spotkaniu jest tylko 6 – na tyle pozwala sala. Jak wspomniałem wyżej spotkanie jest bezpłatne – to ma być dobrze i pożytecznie spędzony czas 🙂

A dla osób, które wezmą udział w pierwszym spotkaniu (21 stycznia) będę miał kilka egzemplarzy Pamiętnika Adwokata z moją dedykacją 🙂

Zapraszam! >>

{ 0 komentarze… dodaj teraz swój }

Dodaj komentarz

Poprzedni wpis:

Następny wpis: