Szkolenie – Nowoczesny blog prawniczy + podcast, e-mail marketing, SEO

Rafał Chmielewski        11 października 2018        Komentarze (0)

Co jakiś czas przychodzi do mnie ochota na wygadanie się. Takie momenty zazwyczaj motywują mnie do zorganizowania szkolenia. Ostatnie odbyło się … oj, bardzo, bardzo dawno temu – nie pamiętam nawet kiedy to było 🙂

I taki moment mam właśnie teraz.

O czym to szkolenie mogłoby traktować?

  1. oczywiście o prawniczym blogu, gdyż na tym znam się najlepiej a do tego nie ma dzisiaj bardziej efektywnego narzędzia do promocji kancelarii (dlaczego nie ma? Zajrzyj do tego postu >>)
  2. o nowoczesnym blogu prawniczym – wiele się zmieniło od mojego ostatniego otwartego szkolenia. Przede wszystkim zmieniły się wyszukiwarki i ze sto razy uległ zmianie algorytm. Ale też zmieniły się oczekiwania czytelników i klientów, którzy w poszukiwaniu rozwiązania swoich problemów przeczesują prawnicze blogi. To wszystko w nowoczesnym prawniczym blogu trzeba wziąć pod uwagę.
  3. nowoczesny blog to także – uwaga – storytelling i dokładniejsze zasady i reguły rządzące sprawnym, skutecznym i angażującym opowiadaniem/snuciem prawniczej historii.
  4. obok blogowania tradycyjnego pojawia się także już podcast – czyli blog w formie audio. Nowe narzędzie, które z blogiem w formie tradycyjnej pełni wyjątkową rolę. Od razu zaznaczę: o wideo chyba warto zapomnieć.
  5. obok bloga prawniczego wciąż nie może się w pełni rozwinąć e-mail marketing, ale są kancelarie, które tę formę i to narzędzie skutecznie wykorzystują, wzbogacając strategię promocji w sieci. Nie zawsze e-mail marketing będzie miał sens, ale czasem … uhm… czasem to może dać niezwykłe korzyści – o tym porozmawiać na pewno warto.
  6. no i Facebook… w sumie to jedna wielka zagadka, ale … i tutaj pewne możliwości w promocji kancelarii tkwią. Obok Facebooka jest również Instagram – także możliwy do wykorzystania.

A zatem takie szkolenie o nowoczesnym prawniczym blogu mogłoby mieć bardzo dużo treści: Blog oraz podcast, e-mail marketing, media społecznościowe. Do tego można by dodać jeszcze jakieś drobiazgi, które spowodują, że blog uczestnika szkolenia będzie się rozwijał znacznie szybciej. Może osobistą konsultację po szkoleniu. Może coś jeszcze …

***

Jak myślisz, czy jest coś, co jeszcze powinienem w programie takiego szkolenia zawrzeć?

{ 0 komentarze… dodaj teraz swój }

Dodaj komentarz

Poprzedni wpis:

Następny wpis: