Rafał Chmielewski

Jestem prawniczym blogerem od 2008 roku. Od 2009 roku prowadzę blog o e-marketingu prawniczym. Od tego czasu też kieruję web.lex - firmą konsultingową wdrażającą najlepsze na świecie blogi prawnicze w Polsce i za granicą.
[Więcej >>>]

web.lex Meeting 2018 się zbliża wielkimi krokami!

Rafał Chmielewski02 maja 2018Komentarze (0)

web.lex MeetingTo już będzie siódma edycja naszej web.lex’owej konferencji. Konferencji, na którą przyjeżdżają wyłącznie prawnicy z kancelarii, z którymi mamy honor współpracować i tworzyć lepszy świat.

Jak co roku spotkamy się w hotelu Intercontinental i spędzimy ze sobą cały dzień ucząc się, rozmawiając i dzieląc wiedzą oraz doświadczeniem. Po uroczystości znajdzie się czas i miejsce na after.

Jak co roku, tak i teraz web.lex Meeting będzie miał temat przewodni. Tym razem będzie do OBSŁUGA KLIENTA.

… obsługa klienta …

… obsługa klienta …

Powtórzyłem to kilka razy dlatego, że styl obsługi klienta uważam za jeden z najważniejszych czynników decydujących o powodzeniu każdego przedsiębiorstwa, a w tym kancelarii prawnej.

Możesz mieć genialny produkt, genialną usługę, ale co z tego, jeśli na rynku jest takich samych produktów i usług mnóstwo. Produkt i usługa to jest to, co widać. To jest to, co konkurencja w prosty sposób kopiuje i sprzedaje takie samo albo nawet lepsze.

Jednak konkurencja, która zajmuje się kopiowaniem z reguły nie zwraca uwagi na to, co leży w tle. A w tle są rzeczy niezwykle ważne. Z reguły niemożliwe do skopiowania.

To jest właśnie magia obsługi klienta.

Jeśli teraz myślisz sobie: Rafał, ale w tym nie ma nic do dodania, – to znaczy, że tak naprawdę nic na ten temat nie wiesz. Jeśli teraz myślisz sobie: Rafał, to nie jest wcale aż takie ważne, – to znaczy, że już jesteś z tyłu. Świat się zmienia, zmieniają się oczekiwania, zmienia się otoczenie – nie chodzi o to, aby stale być na bierząco, ale o to, aby wiedzieć, jakie są fundamenty. A fundamenty w obsłudze klienta to nie jest li tylko kwestia dochowania terminu. To jest powierzchowność – ciało. A mnie chodzi o serce.

No więc na web.lex Meeting przyjedzie do nas pan Paweł Królak (WWW), przedsiębiorca, inwestor, który będzie nas uczył tego, jak w najlepszych firmach na naszym padole wyglądają procesy obsługi klienta. To będzie całe 6 godzin wiedzy, praktyki i doświadczenia.

W tym roku web.lex Meeting zaszczyci również – po raz pierwszy zresztą – nasz Partner. A więc firma Adic, która jest producentem najlepszego jaki znam systemu do zarządzania kancelarią prawną VICARIUS e-Kancelaria.

VICARIUS e-Kancelaria to program dla kancelarii prawnych online. Od  ponad siedmiu lat wspiera prawników w lepszym zarządzaniu kancelarią. Pomaga prowadzić sprawę od początku do końca oraz w lepszym wycenianiu spraw w przyszłości. Porządkuje i usprawnia pracę całej organizacji. Pomaga także zrozumieć klientowi ile kosztuje jego sprawa. Automatyzuje codzienny kontakt z klientem oraz generuje wszystkie potrzebne raporty i zestawienia. A co ważne, stale się rozwija i dostępna jest obecnie na wszystkich urządzeniach i systemach operacyjnych oraz na Twojej ulubionej przeglądarce.

A zatem zapowiada się naprawdę bardzo fajne spotkanie.

A prywatnie powiem Ci tak:

web.lex Meeting jest niezwykłym spotkaniem niezwykłych ludzi. Nie mówię o sobie – mówię o tych wszystkich wspaniałych osobach, z których kancelariami współpracujemy. Z wieloma z nich zresztą od 8 lat. To są ludzie pełni energii, pasji, ludzie kochający świat i wszystko co na nim jest. Z takiego spotkania można wyjść tylko pełnym energii i z głową pełną pomysłów. A ja w tym wszystkim jestem tylko zaczątkiem, organizatorem, skromnym robaczkiem, któremu życie się potoczyło tak, że stworzył mimochodem wyjątkowy organizm, pulsujący dobrą i żywą energią.

To jest wystarczający powód do tego, aby być szczęśliwym 🙂

{ 0 komentarze… dodaj teraz swój }

Dodaj komentarz

Poprzedni wpis:

Następny wpis: