W zeszłym miesiącu opowiadałem podczas konferencji Marketing Prawniczy 2.0 o tym, po co w kancelarii prawnej potrzebny jest blog prawniczy. Fragmentu mojego wystąpienia dotyczącego ponadczasowości tego narzędzia wysłuchasz poniżej. Całość, oraz pozostałe fragmenty będą niebawem dostępne na moim kanale na YouTube (możesz zasubskrybować przy tej okazji).
Blog prawniczy i jego ponadczasowość
Poprzedni wpis: III Ogólnopolskie Studenckie Forum Podatkowe – patronat medialny web.lex
Następny wpis: Specjalizacja w blogu prawniczym
{ 4 komentarze… przeczytaj je poniżej albo dodaj swój }
Rafale świetny pomysł z tym nagraniem wystąpienia.
Teraz to co powiedziałeś dla 100 osób obejrzy na przestrzeni lat 1000 i więcej 🙂 Bardzo dobrze zebrany głos. W ogóle mam wrażenie, że jeżeli głos słychać bardzo czysto, to obraz nie musi być już taki dobry. I tak każdemu zależy bardziej na wiedzy, którą przekazujesz niż na ładnych obrazkach.
Pozdrawiam
Dziękuję Mikołaju! 🙂
Zdecydowanie głos jest ważniejszy, albo co najmniej równie ważny 🙂
A ponadczasowość to genialna cecha bloga prawniczego. Mało które narzędzie daje ten efekt 🙂
Dobrego i słonczego dnia Mikołaju!
Rafał 🙂
Rafale niezły występ 🙂
No i miałem okazję posłuchać o blogach zamiast tylko o tym czytać 😉
muszę poszukać twego kanału na you tube 🙂
Pozdrawiam serdecznie i słonecznego dnia Rafale!
Paweł 🙂
Dzień dobry Pawle!
Dziękuję Ci za dobre słowo 🙂
Niebawem nagrań będzie więcej – dlatego muszę uporządkować ten swój profil na YT 🙂
Słonecznego Pawle! 🙂
Rafał 🙂