Co dziś masz do wyboru jeśli chcesz promować swoją kancelarię … hmm…. Blog! Ale nie tylko, bo jeszcze:
- e-mail marketing
- artykuły prasowe
- networking
- pocztę tradycyjną
- telefon
- ogłoszenia
- stronę www
- pozycjonowanie
- AdWords
- inne… mnóstwo innych…
Które z tych narzędzi wybrać? Które będzie spisywało się najlepiej? Które będzie najbardziej efektywne, czyli tanie i skuteczne?
Trzy kryteria wyboru
W moim przekonaniu każde z tych narzędzi – zanim podejmiesz decyzję, które wybrać – możesz przefiltrować przez 3 kategorie. Jeśli dana forma promocji nie spełnia żadnego – daj sobie spokój. Jeśli spełnia jedno z nich – też sobie odpuść. Dwa – w miarę ok. A jeśli spełnia 3 kryteria – możesz wyłożyć pieniądze i zainwestować swój czas.
Jakie to kryteria? Opowiadałem o nich podczas swojego ostatniego przemówienia na konferencji LawSummit we wrześniu tego roku. Oczywiście także temat blog prawniczy i media społecznościowe w kancelarii prawnej także się pojawił podczas mojego przemówienia. Gorąco Cię zapraszam:
{ 1 komentarz… przeczytaj go poniżej albo dodaj swój }
Faktycznie wydaje się, że w dzisiejszych czasach Facebook odgrywa bardzo ważną rolę w reklamie. Sam skorzystałem i nie żałuję. Pozdrawiam